Skambučio kainos tarifą nustato mobiliojo ryšio operatorius.
Naujiems patalpų savininkams namo administratorius suteikia laikiną mokėtojo kodą. Klientui sudarius sutartį su Igniti dėl elektros ar dujų tiekimo išduodamas mokėtojo kodas. Būtume dėkingi jei informuotumėte apie Igniti išduotą mokėtojo kodą. Ignitis išduotas mokėtojo kodas reikalingas teikiant informaciją apie priskaitytą bendro naudojimo elektrą, už kurią atsiskaitote tiesiogiai Igniti.
Sąskaitos pristatomos: Savininko nurodytu el. paštu. Tai greičiausias sąskaitos pristatymo būdas. Pateikiamas po 10 einamojo mėnesio dienos. Kliento savitarną. Pateikiamas po 10 einamojo mėnesio dienos. Popierinės sąskaitos. Pristatomos apie 16-18 einamojo mėnesio dieną. Viena sąskaita.
Administratorius mokestį už suteiktas daugiabučio ir/ar teritorijos priežiūros bei kitas paslaugas apskaičiuoja pagal nuosavybės teise valdomą plotą. Tokia paslaugų apmokestinimo metodika apibrėžta administravimo pasaugų teikimą reglamentuojančiuose teisės aktuose. LR civilinis kodeksas nustato, kad buto ir kitų patalpų savininkui priklausanti bendrosios dalinės nuosavybės dalis yra lygi jam nuosavybės teise priklausančių patalpų naudingojo ploto ir gyvenamojo namo […]
Kaupiamosios lėšos yra kiekvieną mėnesį gyventojų kaupiamos lėšos planuojamiems daugiabučio namo atnaujinimo, remonto ir namo išsaugojimo darbams atlikti pagal privalomus statinio naudojimo ir priežiūros reikalavimus. Šios lėšos butų savininkų yra kaupiamos atskiroje sąskaitoje pagal LR Vyriausybės nutarimą (LR Vyriausybės nutarimas Nr. 390, 2015-04-15). Lėšos, atsižvelgiant į namo fizinę ir energinę būklę, yra kaupiamos ir panaudojamos konkretiems […]
Gyventojų sukauptos lėšos yra naudojamos atliekant namo bendrojo naudojimo objektų sienų, stogo, šildymo mazgo ir kitų konstrukcijų remontui. Minėti darbai planuojami iš anksto, rengiant ilgalaikį planą, kuriame nurodomi konkretūs planuojami darbai, lėšų kaupimo dydis, kaupimo trukmė ir kiti aspektai. Pristatytą ilgalaikį planą ir apskaičiuotą kaupiamosios įmokos tarifą tvirtina butų savininkai teisės aktų numatyta tvarka. Dalis […]
Už bendro naudojimo remonto darbus moka visi patalpų savininkai proporcingai jų turimo turto plotui arba iš namo kaupiamojo lėšų fondo.
Kiekvieną mėnesį namo administratorius gyventojams pateikia mokėjimo pranešimą (sąskaitą), kuriame yra nurodomos konkretų laikotarpį suteiktos paslaugos, jų kiekis ir įkainiai (tarifas), mokėtina kaupiamųjų lėšų suma.
Sąskaitos už praeitą mėnesį administratoriaus suteiktas paslaugas išrašomos ir pateikiamos gyventojams po einamojo mėnesio 10 dienos. Sąskaitas greičiau galite gauti elektroniniu paštu arba rasti kliento savitarnoje https://mano.civinity.lt. Popierinių sąskaitų pristatymas užtunka ilgiau. Popierinės sąskaitos klientus pasiekia apie 16-18 einamojo mėnesio dieną.
Parduodant butą, nepanaudotos kaupiamosios lėšos negali būti grąžintos ankstesniam buto savininkui, kadangi jos yra priskiriamos konkrečiai nuosavybei (patalpai). Parduodant butą, ankstesnis buto savininkas turi teisę susigrąžinti mokesčių už paslaugas permokas, jeigu tokios yra.
Kompensacijos eilutėje nurodyta suma mažina mokėtiną kliento sumą. Kompensacijos už atliktus darbus atsiranda tam tikrais atvejais, pvz. gavus finansavimą iš BETA už namo modernizacijos darbus (renovacijos projektavimo darbus), gavus kompensacijas iš kitų įstaigų.
Žemės mokestis išstatomas vieną kartą metuose. Namo administratorius gauna sąskaitą iš VMI už nesuformuotus ir neišpirktus valstybinės žemės sklypus ant kurių stovi daugiabutis gyvenamasis namas. Namo administratorius paskirsto mokestį visiems namo gyventojams pagal turimą butų plotą.
Klientai, kurie turi nuosavybės teisę į dalį buto, turi kreiptis į namo administratorių su raštišku prašymu mokesčius skaičiuoti už nuosavybės teisę priklausančią dalį. Su prašymu, taip pat turi pateikti ir nuosavybę patvirtinančius dokumentus (Registrų centro nekilnojamojo turto pažyma).Patalpos savininkas prašymą pateikia jam patogiu būdu: per kliento savitarną https://mano.civinity.lt arba klientų aptarnavimo centro el. paštu: [email protected] […]
Patalpų savininkai (naudotojai) mokėjimus ir įmokas moka kas mėnesį, ne vėliau kaip iki kito mėnesio paskutinės kalendorinės dienos.
Klientai turintys tiesiogines sutartis su paslaugas teikiančiomis bendrovėmis, rodmenis deklaruoja paslaugos tiekėjui.Klientai, kuriems paslaugų tiekėjas nėra sudaręs galimybės sudaryti tiesiogines sutartis dėl paslaugų teikimo, rodmenis deklaruoja kliento savitarnoje https://mano.civinity.lt. Rodmenis savitarnoje galėsite deklaruoti nuo einamojo mėnesio 15 iki 27 dienos.
Mokėjimai yra įskaitomi, kai pinigai yra gaunami į mūsų įmonės atsiskaitomąją sąskaitą. Jeigu mokėjimą atlikote iš kito banko – tuomet galimas įskaitomo vėlavimas dėl tarpbankinio duomenų perdavimo. Siekiant išvengti vėlavimo, siūlome mokėjimą atlikti bent viena diena ankščiau. Ar mokėjimas buvo įskaitytas, matysite kito mėnesio sąskaitoje.
Sąskaitas už suteiktas paslaugas galite apmokėti šiais būdais: Kliento savitarna https://mano.civinity.lt ir mobiliąja programėle „Mano Civinity“ – tai greičiausias ir patogiausias būdas apmokėti sąskaitas; Banko pavedimu. Pasirinkus šį mokėjimo būdą, labai svarbu nurodyti mokėtojo kodą, kurį rasite savo sąskaitoje; Naudodamiesi www.ignitis.lt ar www.vienasaskaita.lt paslaugomis; Įmokų surinkimo vietose: AB Lietuvos paštas, AB Lietuvos spauda, „Maxima“ prekybos […]
Buto ar patalpos savininkas turi raštiškai kreiptis į namo administratorių permokai grąžinti. Prašymą galite pateikti Jums patogiu būdu per kliento savitarną https://mano.civinity.lt arba klientų aptarnavimo centro el. paštu: [email protected] arba telefonu 8-700-55188.
Buto ar patalpos savininkas turi raštiškai kreiptis į namo administratorių neteisingai atlikto mokėjimo susigrąžinimo arba teisingo įskaitymo. Prašymą galite pateikti Jums patogiu būdu per kliento savitarną https://mano.civinity.lt arba klientų aptarnavimo centro el. paštu: [email protected] arba telefonu 8-700-55188. Prie prašymo taip pat turite pridėti atlikto neteisingo mokėjimo nurodymą, kvitą.
Nepriklausomai nuo to ar bute kas nors gyvena ar negyvena buto ar patalpos savininkas privalo proporcingai prisidėti prie visų išlaidų, skirtų namui bei bendrosios dalinės nuosavybės objektams išlaikyti, išsaugoti, atnaujinti, jų būtiniems pagerinimams atlikti.
Pagal LR Civilinio kodekso 4.82 str. 3 dalį, butų ir kitų patalpų savininkai privalo proporcingai savo daliai apmokėti išlaidas namui (statiniui) išlaikyti ir išsaugoti, įstatymuose nustatyta tvarka mokėti mokesčius, rinkliavas ir kitas įmokas. Civilinio kodekso 4. 84 straipsnio 9 dalyje nustatyta, jog administravimo išlaidas apmoka butų ir kitų patalpų savininkai proporcingai jų daliai bendrojoje dalinėje […]
Jei savo pašto dėžutėje neradote popierinės sąskaitos iki einamojo mėnesio 22 dienos, prašome informuoti namo administratorių Jums patogiu būdu: kliento savitarnoje https://mano.civinity.lt, klientų aptarnavimo centro el. paštu: [email protected] arba telefonu 8-700-55188. Nepristatytą sąskaitą Jums pristatysime pakartotinai, tačiau tai gali užtrukti dar keletą dienų. Jei sąskaitas gaunate el. paštu ir jos nesulaukėte iki einamojo mėnesio 15 […]
Patalpos savininkas turi informuoti namo administratorių Jums patogiu būdu: per kliento savitarną https://mano.civinity.lt, klientų aptarnavimo centro el. paštu: [email protected] arba telefonu 8-700-55188.
Prašome informuoti namo administratorių Jums patogiu būdu: per kliento savitarną https://mano.civinity.lt, klientų aptarnavimo centro el. paštu: [email protected]. Taip pat būtina pateikti buto ar patalpos pardavimo faktą patvirtinančius dokumentus: pateikite VĮ Registrų Centro išrašą apie perregistruotą nuosavybę arba notarinę pirkimo–pardavimo sutartį.