Avarinės situacijos ir jų sprendimai

Kas yra avarija?

Tai netikėtai ir staiga įvykusių gedimų, avarijų šalinimo darbai, kurie atliekami namo administratoriaus per trumpiausiai įmanomą laiką ir, kurie nebuvo įtraukti į pastato planuojamus reglamentinius darbus bei neįskaičiuoti į techninės priežiūros (eksploatacijos) kaštus.

Kas moka už avarijos šalinimo darbus?

Jei avarija bendrųjų inžinerinių tinklų ribose, mokestis taikomas visam namui pagal butų ir kitų patalpų savininkų turimus plotus. Jei avarija buvo šalinama buto ribose mokestis taikomas butui.

Ką daryti trūkus vandentiekio, nuotėkų vamzdžiui ar įvykus kitokiai avarijai name?

Trūkus vandentiekio, nuotėkų vamzdžiui, prakiurus radiatoriui, dingus elektrai name ar įvykus kitokiai avarijai, prašome apie tai nedelsiant pranešti savo namo administratoriui klientų aptarnavimo centro telefonu 8 700 55188. Namo administratoriaus avarinės tarnybos specialistai kaip galima greičiau, bet ne vėliau nei per keletą valandų atvyks į įvykio vietą įvertinti situacijos ir atlikti būtinus veiksmus avarijai lokalizuoti, gyventojų […]

Užliejo butą, tačiau turiu būsto draudimą. Kur kreiptis?

Apie įvykusią avarija nedelsiant turite informuoti namo administratorių, kad šis likviduotų įvykusią avariją, bei pašalintų avarijos kylimo priežastis. Apie įvykusią avariją praneškite skambinant klientų aptarnavimo telefonu 8-700-55188. Skambučio metu būtinai informuokite, kad būstas yra apdraustas. Taip pat informuokite savo draudimo bendrovę apie įvykusią avariją. Vėliau Jūsų draudimo bendrovė susisieks su namo administratoriumi dėl įvykusios avarijos, […]

Ar reikia būti namuose, kai atvyks avarinė tarnyba?

Jei avarija įvykusi kliento patalpoje tuomet reikalingas kliento dalyvavimas, jei avarija bendro naudojimo inžineriniuose tinkluose tuomet dalyvavimas nėra būtinas.

Neradote atsakymo?

Susisiekite su mumis!

SUSISIEKTI
Civinity Namai Civinity Namai